5.07.2016

{Białe boho - sypialnie, w których można się zakochać}

Ostatnio pisałam o stylu boho na  Wyjątkowym Wnętrzu. Przeglądając setki aranżacji  doszłam do wniosku, że troszkę na przekór temu stylowi najbardziej podoba mi się w wersji...białej. Co powiecie na boho w takim wydaniu? Muszę przyznać, że się w nim zakochałam. Zobaczcie sami - białe sypialnie boho - piękne, romantyczne, zwiewne...


fot. Pinterest
fot. Pinterest
fot. Pinterest
fot. Pinterest


fot. Pinterest


fot. Pinterest

Prawda, że można się zakochać? :)

Zobaczcie także:
* {Styl boho w 4 krokach}
* {Sypialnie otulone bielą}
* {Sypialnie w Bieli No 1: Biała pościel}

23 komentarze:

firanka pisze...

Widziałam dziś na innym blogu też boho, ale totalnie nietrafione zdjęcia były. Natomaist te twoje - kwintesencja tego, co w boho lubię :) I przede wszystkim umiar.

Basia pisze...

Wiele z tych inspiracji przywodzi na myśl jaskinie ozdobione skórami :D Doskonale byłoby zakopać się w takim łożu z kubkiem ciepłego napoju :)

profesjonalne środki czystości pisze...

NIestety w żadnej sypialni się nie zakochałam, wręcz przeciwnie mam wrażenie, że w żadnej z propozycji mój sen nie byłby spokojny.

agaton pisze...

Przepiękne. Lekkie i jednocześnie wyraziste. Szkoda, że żona woli ciemne klimaty. Przynajmniej sobie popatrze :)

plmeble.pl pisze...

Cudowna, białe meble zawsze są cudowne.

Kendy pisze...

Białe wnętrza są świetne i z tym się całkowicie zgodzę! I jak patrzę na łóżka sypialniane to zawsze się zastanawiam czym powinniśmy kierować się przy wyborze by potem nie załować i w tym wnetrzu to jest w ogole lozko czy sam materac?

Mikołaj N pisze...

jak dla mnie petarda. Trafiło to w mój gust.

smd pisze...

Białe wnętrza prezentują się naprawdę spektakularnie chociaż niektórym kojarzą się ze szpitalną sterylnością ja jestem zwoleniczką

Narzuty Domowi pisze...

Na pincie jest mega fajnych inspiracji na urządzenie wnętrza, ja tam też szukam. Lubie biel, jednak fajnie jest ją czymś przełamać :)

WallViews pisze...

Prześlicznie urządzone!

Janus pisze...

Uwielbiam przestrzeń zaaranżowaną w tym stylu...

Krzemień pisze...

Jak najbardziej łatwo się w nich zakochać. Super sprawa, bardzo mi się to podoba

Dekorativa pisze...

Przepiękna sypialnia, wszystko tu mi się podoba :)

natulka pisze...

Marzy mi się taka biała sypialnia. Chciałabym jeszcze do tego kołdrę z pierza najlepiej https://senpo.pl/koldry/koldry-zimowe/ i do tego białą pościel. Super by to pasowało moim zdaniem :)

franczyza stacja paliw białystok pisze...

Bardzo podoba mi się sypialnia na pierwszym i trzecim zdjęciu. Urzekły mnie swoją prostotą i surowością, jednak same w sobie są bardzo przytulne. ;)

Barosz pisze...

Piękna sypialnia! Cały wystrój super, a co tak dużo łapaczy snów, czyżby z nich się brały aranżacyjne inspiracje?

Grafinia pisze...

Pięknie to wygląda. Jeszcze do tego jakaś fajna tapeta :)

Materacnawymiar.pl pisze...

Świetne aranżacje, na prawdę przyjemnie się ogląda.

Michał pisze...

Wnętrze bardzo ładne, jednak nie jest to mój styl. Będę dalej szukał pomysłów na wykończenie mieszkania. Kilka fajnych propozycji znalazłem na stronie https://www.instalacjebudowlane.net/.

budowa basenu przydomowego pisze...

Piękne, kobiece wnętrza. Jeśli ktoś lubi jasny wystrój i dużo światła w mieszkania, jest to rozwiązanie idealne dla niego.

Eni pisze...

Piękne propozycje. Tylko teraz na coś muszę się zdecydować..

Marek Tokarcyk pisze...

Sypialnia wygląda super, kocham takie jasne kolory :P tylko ponoć często zadbać o ich czystość :/
http://laumast.pl/pl/producer/Lacoste/23

Materace pisze...

Przepiękne inspiracje!

Related Posts with Thumbnails