05.07.2016

{Białe boho - sypialnie, w których można się zakochać}

Ostatnio pisałam o stylu boho na  Wyjątkowym Wnętrzu. Przeglądając setki aranżacji  doszłam do wniosku, że troszkę na przekór temu stylowi najbardziej podoba mi się w wersji...białej. Co powiecie na boho w takim wydaniu? Muszę przyznać, że się w nim zakochałam. Zobaczcie sami - białe sypialnie boho - piękne, romantyczne, zwiewne...


fot. Pinterest
fot. Pinterest
fot. Pinterest
fot. Pinterest


fot. Pinterest


fot. Pinterest

Prawda, że można się zakochać? :)

Zobaczcie także:
* {Styl boho w 4 krokach}
* {Sypialnie otulone bielą}
* {Sypialnie w Bieli No 1: Biała pościel}

6 komentarzy:

firanka pisze...

Widziałam dziś na innym blogu też boho, ale totalnie nietrafione zdjęcia były. Natomaist te twoje - kwintesencja tego, co w boho lubię :) I przede wszystkim umiar.

Basia pisze...

Wiele z tych inspiracji przywodzi na myśl jaskinie ozdobione skórami :D Doskonale byłoby zakopać się w takim łożu z kubkiem ciepłego napoju :)

profesjonalne środki czystości pisze...

NIestety w żadnej sypialni się nie zakochałam, wręcz przeciwnie mam wrażenie, że w żadnej z propozycji mój sen nie byłby spokojny.

agaton pisze...

Przepiękne. Lekkie i jednocześnie wyraziste. Szkoda, że żona woli ciemne klimaty. Przynajmniej sobie popatrze :)

plmeble.pl pisze...

Cudowna, białe meble zawsze są cudowne.

Kendy pisze...

Białe wnętrza są świetne i z tym się całkowicie zgodzę! I jak patrzę na łóżka sypialniane to zawsze się zastanawiam czym powinniśmy kierować się przy wyborze by potem nie załować i w tym wnetrzu to jest w ogole lozko czy sam materac?

Related Posts with Thumbnails