30.01.2014

{Sypialnie w Bieli No 1: Biała pościel}

Dziś kilka inspiracji z białymi sypialniami..a dokładnie z białą pościelą, która idealnie pasuje do białego wnętrza. Delikatna, niewinna biel, otula nas we śnie niczym śnieg :) 
Zapraszamy do inspirowania się. Jeśli podoba się Wam projekt sypialni lub pościeli, zaprojektujemy takie wnętrze dla Was. 

Spróbujcie się rozmarzyć a my urzeczywistnimy Wasze marzenia :)
Piszcie: wegrzynowska.joanna@gmail.com lub biuro@estellecartwright.com

1, 2, 3

5 komentarzy:

Mariola pisze...

Biała pościel jest nie tylko piękna, ale i ponadczasowa. Wystarczy dobra jakość, a będzie trwać wiecznie! I to mi się w niej podoba.

Unknown pisze...

Ja również uwielbiam białą pościel.Mam wrażenie,że w innym kolorze nie potrafiłabym odpocząć...
W ogóle lubię biel.Pozdrawiam.Ewa

Unknown pisze...

Piękne te biele. Sypialnia staje się dzięki nim elegancka i rzeczywiście także ponadczasowa! Niedługo będę się zabierała za swoją i na pewno zagoszczą u mnie! pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

Fajne Wnętrze pisze...

cudna, ja od zawsze uwielbiam białą pościel:)

Michał pisze...

Biel w sypialni faktycznie świetnie wygląda, ale na taką codzienną dekorację chyba bym się nie zdecydował. Aranżacja świetna.

Related Posts with Thumbnails