12.10.2011

{więcej skandynawskich klimatów...:)}

Gosiu, z dedykacją dla Ciebie :)) Kilka fotek z wystawy sklepu z wnętrzami w Kopenhadze.
Muszę przyznać, że mnie także zachwycił styl skandynawski. Marzę o surowych deskach na podłodze i białych, prostych wnętrzach :)

Przy okazji, chciałabym polecić Wam trzy sklepy, które bardzo spodobały mi się właśnie w stolicy Danii:
~ Carl Hansen z niesamowitymi, designerskimi krzesłami (naprawdę warto zobaczyć :)!) Firma 3 lata temu świętowała setną rocznicę!
~ Le - bix, z różnościami...:), ale mnie zaintrygowały świetne uchwyty do szafek
~ oraz...Sklep z antykami AG Antik  - zrobiłam tam chyba ze sto zdjęć... i oczywiście w najbliższym czasię podzielę się tym z Wami.

Pozdrawiam cieplutko wszystkich moich czytelników! :D




fot. Joanna Węgrzynowska

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Kochana istotka z Ciebie! Dziękuję. Tylko, że ja nadal "głodna" ;-) dawaj mi tu więcej fotek ;-)Muszę się nasycić. No dobra, spróbuję być cierpliwa, choć to nie będzie łatwe:-)

Gwinoic pisze...

Ja rowniez poprosze wiecej zdjec!;)

Zręcznie Zrobione pisze...

Witaj Joasiu ;) Trafiłam na Twój blog poprzez Twój komentarz na blogu Gosi- zerknęłam i co? i rozgoszczę się u Ciebie :) - zauroczył mnie klimat tej'bieli' zwłaszczaa, że ostatnio większość dodatków , które robię to właśnie w bieli . Pozdrawiam i zapraszam na mały rekonesans do mnie ;)
http://wiadomosci-decoupage.blogspot.com

Ola Lewczuk pisze...

Joasiu! Twój post był ziarenkiem, które przeważyło i dzięki temu w końcu zdecydowałam, że czas poznać Kopenhagę:)!

Anonimowy pisze...

ja też kocham skandynawski styl, choc dla niektórych już przemija...sporo inspiracji w kwestii tego typu wnętrz znalazłam w tym hotelu... hotel Olsztyn ale inspirować mogą, prawda??

krutynianka pisze...

styl skandynawski nieodłącznie związany z wodą, choć rzeką czy jeziorem jako namiastką, tym razem może mnie skandynawii u mnie, ale z wodą za pan brat zamierzam się zetknąc i posuzkiwac wikingów to tu to tam... a dom juz przemalowany na jasny szaro-błekitny ( mowia gołębi??) skandynawia zaczyna gościc u nas.. pozdrawiamy

Related Posts with Thumbnails